מערכת חדשנית לניהול היסעים, אתכם ובשבילכם

מרבית העובדים במדינה מבלים את זמנם בנסיעה, בין אם זה במסגרת תפקידם או כדרך להגיע למקום עובדתם וממנו חזרה. הנסיעה משפיעה על מצב הרוח, וכתוצאה מכך יכולה להשליך על הביצועים בעבודה. יש עובדים שמקום עבודתם נמצא בעיר מרוחקת ממקום מגוריהם, ולכן הם צריכים לתכנן את מסלול נסיעתם מראש. חברת רייד נולדה מתוך הרצון לתת מענה לצורך של חברות וארגונים להפיכת הנסיעה לעבודה לחוויה נעימה, בטוחה ונינוחה.

מערכת ניהול היסעים – חסכונית וחדשנית

רייד עובדת כיום עם כ-200 חברות וארגונים שונים (שביניהם ניתן למנות כמה מהחברות המובילות בישראל – טבע, אלביט, אגד ועוד) כך שיש לה ניסיון עשיר ורחב בתחום התחבורה החכמה. היא מספקת ללקוחותיה פתרון נוח ופשוט לניהול מערך ההיסעים שלהם – המערכת החדשנית שלנו, שמאפשרת לחברות וארגונים רבים לפקח על מגוון רכבי החברה שלהם בצורה נוחה ויעילה שעשויה לחסוך עלויות וזמן יקר – כ-38 מיליון בשנה. בנוסף, היא גם מאפשרת מעקב רציף אחר סטטוס הרכבים בארגון, ואחר העובדים והשימושים שלהם ברכב.

מסייעת בתכנון מסלולים חכמים

המערכת שלנו מסייעת בתכנון מסלולי נסיעה דינאמיים להסעות עובדים, במקום לנסוע בכל יום באותה הדרך המוכרת, או בדרך חלופית אחת, אתם יכולים לבחור ממגוון דרכים יצירתיות, מהירות ויעילות להגעה למקום העבודה. הודות לאלגוריתם שלנו שמרכיב מסלולים ממגוון נקודות במפה, ומתאים את עצמו לתנאי הדרך, מגיב בזמן אמת למתרחש בכבישים. המערכת החכמה שלנו לא רק מסייעת בחישוב מסלולים ודרכים אלטרנטיביות למקום העבודה, היא גם ידידותית בסביבה- היא מסייעת בהפחתה של כ-5,500 טון פחמן דו חמצני בשנה.

כיום חברות וארגונים רבים בוחרים להטמיע את המערכת של רייד בצי רכבי החברה שלהם ולשדרג את מערך ההיסעים שלהם בצורה ניכרת. צוותי ההטמעה המנוסים והמקצועיים שלנו ילוו אתכם לאורך כל תהליך שילוב התוכנה במערך ההיסעים שלכם, החל משלב תיאום הציפיות והגדרת צרכי המערכת, ועד להשקתה בארגון שלכם. הליך התקנת המערך החכם שלנו, מראשיתו ועד להטמעה מלאה, לוקח כשלושה שבועות.

אהבתם את המאמר? לפניכם עמודים נוספים שיתנו לכם את כל המידע שאתם צריכים:

אהבתם את הכתבה? נשמח שתשתפו LinkdIn