רפפורט ציין שאחת הדוגמאות למהפך התפישתי שנעשה בתהליכי העבודה של המכביה הוא הטיפול בנושא ההסעים. האתגר הוא גדול. 1,000 קבוצות, 200 אוטובוסים, 3,500 הסעות ביום.
המערכת של חברת רייד (Ryde), שמתמחה בניהול הסעות, סיפקה בתחילת השבוע תוכנית ההסעות עד יום ו’ הקרוב, וכל זאת בתהליך אוטומטי, בעזרת כלי ידידותי שמנהל ההסעות בעצמו יצר.
“מנהל ההסעים אמר לי כי במכביות קודמות התהליך היה מורכב והם היו עובדים עד שש בבוקר, ועכשיו בשעת לילה מוקדמת קיבלו את כל התוכנית”, סיפר רפפורט. גם מלאכת השיבוץ למלונות נעשתה בעזרת מערכת ה-CRM , שיודעת לשייך כל שחקן למלון שלו בהתאם לענף שהוא שייך אליו, או לקבוצה שלו.
קישור לכתבה המלאה – קישור