הכירו את הפתרון הטכנולוגי הייחודי שמייעל את הגעת העובדים!

בעשור האחרון ניכר כי עולם התחבורה שינה פניו, וזאת הודות ליכולות הטכנולוגיות פורצות הדרך המהוות מענה עבור צרכי הניידות המשתנים. בענפי תעסוקה רבים בישראל, ארגונים רבים נדרשים להחזיק בצי רכבים רחב וזאת בכדי להקנות פתרון תחבורה עבור העובדים שלהם. למעשה, ניהול צי רכב מטעם הארגון איננו דבר פשוט שכן מאחורי הקלעים של ההתנעה והנסיעה הנראית כמובנת מאליה – יש צורך בטיפול שוטף ותחזוקה מקצועית של כל מערך ההיסעים בארגון, לאורך כל הדרך.

על רקע הצורך הגובר בהתאמת מערך ההסעות עובדים לארגון, פותחה פלטפורמה טכנולוגית ייחודית לניהול דינאמי של כלל מערך ההיסעים של עובדי הארגון. למעשה, מדובר בטכנולוגיה של חברת RYDE, המאפשרת הן לנהל את מערך ההיסעים על בסיס אפליקציה והן לעקוב אחר התנהגות הרכב והעובד לאורך זמן. באמצעות הטכנולוגיה שבונה את המודל האופטימלי, בהתאם לצרכי ומדיניות הארגון, האלגוריתם מתכנן את המסלולים האופטימליים ביותר (גם מאלפי נקודות שונות במפה). לקריאה נרחבת אודות פתרונות התחבורה החכמה של חברת RYDE לחצו כאן.

היתרונות הבולטים במערכת הייחודית של חברת RYDE , התוכנה לניהול מערך ההיסעים החכם, באים לידי ביטוי בקביעת המסלולים היעילים והחסכוניים ביותר. זאת, הודות לתכנון הטכנולוגי החכם שהיא מבצעת. לא די בכך, שכן המערכת מטפלת בתפעול השוטף של התחבורה השיתופית באמצעות האפליקציה הייעודית: רישום עובדים להסעות, הזמנות, זמני הגעה, בחירת מסלולים, ועוד ועוד ועוד. הגמישות הרבה של המערכת, מאפשרת להתמודד עם אתגרי היומיום בצורה מושלמת, בין אם מדובר בשינויים לא צפויים כמו ימי חופש או ימי מחלה ובין אם בשינוי מועדי איסוף והפיזור.

ארגונים רבים שמים בראש סדר העדיפויות שלהם את הפחתת השימוש של העובדים ברכב על מנת להגיע לעבודה. על כן, לא בכדי רבים מהם פונים לפתרון הטכנולוגי של חברת RYDE האחראי על צמצמום פליטת פחמן דו חמצני של כ-5,500 טון בשנה. ארגונים אלה מצליחים לייעל את מערך ההיסעים הקיים בארגון ולשפר אותו באופן שיתאים לכלל העובדים. אז אם גם אתם מעוניינים לשדרג את מערך הרכבים של הארגונים ולעבור למערכת חכמה ומתקדמת, צרו עמנו קשר עוד היום ותתחילו לחסוך!

אהבתם את הכתבה? נשמח שתשתפו LinkdIn