ארגונים רבים בישראל תרים אחר מתן פתרונות התחבורה האידיאליים ביותר עבור העובדים שלהם. חלקם פונים להחזקת צי רכבים רחב לטובת העובדים, וחלקם מתפעלים מערך היסעים שוטף. בשני המקרים נאלצים הארגונים להתמודד עם אתגרים וקשיים רבים, הכוללים תפעול ותחזוקה שוטפים, הוצאות כספיות מרובות, התעסקות לא נגמרת וכמובן חוסר גמישות משוועת המקשה על התהליך.
בתוך כך, פותחה בשנים האחרונות פלטפורמה טכנולוגית ייחודית לניהול דינאמי שלל מערכי ההסעות בארגוני העובדים, אשר מאפשרת להטמיע מערך הסעות עובדים נגיש, קל לתפעול, פשוט ומתקדם במיוחד! למעשה, מדובר בטכנולוגיה של החברה המובילה RYDE, על פיה ניתן לתכנן מסלול דינאמי במיוחד עבור כלל עובדי החברה ובהתאם לצרכי הארגון המשתנים כל העת. אז, למה לעבור עם מסלולים קבועים כשאפשר להתאים את הנסיעה של העובדים לצרכים המשתנים בכל יום ויום?
המערכת המתקדמת מאפשרת לנהל הן את מערך ההסעים על בסיס אפליקציה נגישה במיוחד, והן לעקוב אחר התנהגות הרכב והועבד לאורך זמן. לא זאת בלבד, שכן באמצעות הטכנולוגיה שבונה את המודל האופטימלי, בהתאם לצרכי ומדיניות הארגון, האלגוריתם מתכנן את המסלולים האופטימליים ביותר – גם מאלפי נקודות איסוף שונות במפה.
ואכן, ניכר כי יותר ויותר ארגונים בענפי התעסוקה השונים בישראל, הצטרפו לקהל הלקוחות של RYDE. הודות לתכנון הטכנולוגי החכם, הגמישות המרבית וההתאמה לצרכי הארגון, מצליחה המערכת להתמודד עם אתגרי היומיום ולוחות הזמנים הדינאמיים של העובדים בצורה מושלמת.
ארגונים רבים מעידים כי הודות לשקיפות המלאה של המערכת, זו מאפשרת לנהל, לבקר ולעקוב אחר כל הנעשה במערך ההיסעים בארגון. באופן זה, מצליחים הארגון לשדרג את מערך ההיסעים של הארגון ולעבור למערכת חכמה ומתקדמת שמיידעת לאורך כל הדרך בנתונים המדויקים: כמה נסעו העובדים, מתי, מאיפה ולאן, והופכת את החיים ליעילים ולקלים הרבה יותר.
לשאלות נוספות הקליקו כאן.
אהבתם את המאמר? לפניכם עמודים נוספים שיתנו לכם את כל המידע שאתם צריכים: