מערכת ניהול הסעות – שיתופי פעולה בין ארגוניים

בכל בוקר אזרחים רבים יוצאים לעבודה ומוצאים את עצמם מבלים בדרך זמן רב, הן בתחבורה הציבורית והן ברכבם הפרטי, בשל עומסי תנועה כבדים שנמשכים לאורך קילומטרים. זו בעיה שהולכת ומחריפה מדי שנה בשל מספר הרכבים הממוצע למשפחה, הרכבים החדשים שעולים על הכביש וגם הכבישים עצמם, שלא בנויים לכמויות הללו. המשמעות היא שעובדים רבים מגיעים למקום עבודתם מותשים, מחוסרי אנרגיה ומצב רוח, והדבר נותן את אותותיו בתפקודם השוטף.

מערכת ניהול הסעות – התשובה לעומסי התנועה

הפקקים בדרכים לא רק עולים לעובדים עצמם בזמן וכסף, אלא גם לארגונים אליהם משתייכים, שמנהלים את מערך הסעות עובדים של החברה, בייחוד אלו המספקים לעובדיהם רכבי חברה וצריכים לפקח על התחזוקה והשימוש בהם. חברות רבות גילו את פתרונות התחבורה החכמה של RYDE, המסייעים בניהול אפקטיבי של צי הרכבים בארגון, ומניידים בכל יום כ-80,000 נוסעים ליעדם, וכך פועלים להקלה בעומסי התנועה בדרכים.

שילוב כוחות

הדבר מתבצע באמצעות מערכת משוכללת שכל מנהל ארגון יכול להתקין במשרדו האישי, ולהגדיר את צרכי התחבורה של הארגון – מוקדי איסוף עובדים על המפה, מספר הנוסעים בכל רכב, מסלולים מועדפים, ובנוסף היא מספקת מעקב אחר נסיעות, חשבוניות ודוחות. היא עשויה לסייע במיוחד לעסקים הממוקמים באזורי תעשייה (שנוטים להיות עמוסים מאוד לאורך כל שעות היום) וארגונים המשנעים עובדים על בסיס קבוע לפגישות עסקים באזורים הללו. בהתאם לכך, חברות שונות הממוקמות באותו אזור, אותה סביבה, יכולות לעשות שיתופי פעולה, לחלוק מסלולים, כיוון שכולם נוסעים לאותו מרכז, וכך לחסוך עד 30% מעלויות ההיסעים הרגילות.

חולקים וחוסכים

ככל שיותר חברות שכנות יצטרפו יחד לתוכנית החכמה של RYDE, יחלקו את השימושים במערכת, הם יוכלו לחסוך בצורה ניכרת בהוצאות על משאבים כגון דלק וכמויות רכבים שהם מפיקים לעובדים מטעמם, כי הפתרון החכם מאפשר תפוסה של עד 70% ברכבים, כך שניתן לקדם קיימות (לצמצם עד 5,500 טון פליטת פחמן דו חמצני בשנה), ולצלוח את השעות הפקוקות של הבוקר ואחר הצהריים בצורה אפקטיבית ויעילה, שתספק לעובדי הארגונים השונים נסיעה נעימה בראש שקט.

אהבתם את המאמר? לפניכם עמודים נוספים שיתנו לכם את כל המידע שאתם צריכים:

אהבתם את הכתבה? נשמח שתשתפו LinkdIn