הדרך היעילה, החכמה והנוחה ביותר לנמל התעופה

אם הארגון שלכם גלובלי וטס לעיתים קרובות לפגישות עסקים מעבר לים, זה יכול להיות מאוד חוויתי ומרגש, אך באותה מידה להוות אתגר לא קטן. אתגר הדורש תיאום מדויק של כל הגורמים המעורבים – העובדים, נהגי המוניות או האוטובוסים שאתם מספקים להם, מנהל ההיסעים, מנהל הכספים, ארגון משאבי האנוש, ואתם- המנהלים של הארגון.

לתכנן שינוע עובדים לנמל התעופה זה לא פשוט כלל

את כל הגורמים הללו תשלבו בתכנית רבת שלבים, מגובשת היטב: תאלצו לזמן צי של מוניות שיאספו את כל העובדים, כל אחד מהבית שלו, לעיתים מכמה קצוות של הארץ, לנמל התעופה. או שתארגנו אוטובוס שיגיע לנקודת איסוף שנקבעה מראש, אבל גם אז עלולים להיווצר סיבוכים ועיכובים רבים, כיוון שלמונית או האוטובוס אין דרך לצפות את המתרחש בכביש מבעוד מועד. כמו כן אתם צריכים לקבוע באיזה שער כולם נפגשים, לאסוף את הקבלות של כולם, לוודא שכולם אכן הגיעו למקום הנכון, וכל זה בתקווה להספיק לעבור בביקורת דרכונים ולעלות בזמן למטוס. או במילים אחרות- חבל. יש RYDE.

אנחנו נהפוך את הנסיעה לנמל התעופה לחוויה

RYDE הוקמה בשנת 2011 במטרה לייצר פתרונות תחבורה חכמה לעובדים. מבין לקוחותינו הרבים ניתן למנות כמה מהחברות וארגוני העובדים המובילים במדינה- אגד, טבע, שופרסל, ועוד. בשימוש בשירותים של RYDE הארגונים הללו חוסכים זמן יקר, וכסף-  38 מיליון דולר לשנה, ליתר דיוק. אנו מספקים רכבים, גדולים כקטנים לשימושים הרבים שלהם, תוך התחשבות והתאמה מדויקת לצרכיהם האישיים. הרכבים שלנו מצמצמים את פליטת הפחמן הדו חמצני בצורה ניכרת וחוסכת 5,500 טון בשנה.

זמן הנסיעה והעלויות של המוניות לנמל התעופה מתקצרים משמעותית, הודות לתוכנה שלנו. היא מאפשרת לתכנן מסלול מנקודות איסוף רבות, ולבחור ממגוון רחב של מסלולים תוך התחשבות בתנאי הדרך בזמן אמת. כי אנחנו מבינים שהנסיעה לעבודה (במיוחד אם היא בחו"ל), משפיעה על מצב הרוח והתפוקה של העובדים, לכן אנו עושים את מיטב המאמצים להפוך אותה לחוויה, ולהבטיח שהכל יתנהל בדיוק לפי התכנית, בלי שינויים של הרגע האחרון. כדי שתגיעו בבטחה ובנעימים לשדה התעופה ולא תאחרו לטיסה שלכם.

אהבתם את הכתבה? נשמח שתשתפו

LinkdIn